Nu så!




Det börjar närma sig! Har skottat fram dörren till vinterträdgården. Katterna blev glada över att slippa åla genom snön till kattluckan.




Nu är hela planteringsbänken städad, ser lovande ut. Snön på taket vill inte glida ner, jag får nog hjälpa den på traven så det blir lite ljusare här inne.








Pelargonen Bulls Eye Cherry har klarat vintern galant och blommar glatt på. Svårt att sätta saxen i den när det  är så många knoppar.





I brevlådan låg det fler fröer. De låga luktärtorna från England! Jag hoppas de kommer att trivas i Skåne :)

Kommentarer

Boäng sa…
Och inte har jag lärt mig var texten hamnar heller......det här får jag öva mer på ser jag ;)
Det klart luktärtorna kommer att trivas i Skåne, vem gör inte det. din gång ser verkligen välkomnande ut!

Nu så...ha va härligt.
Madame C sa…
Men himmel vilket fint växthus du har! Jag blir såå avundsjuk! God förkultivering!
Charlotta
Åh vad härligt det ser ut Anette. Tänk att om bara någon månad så är där fullt på bänkarna. Låga luktärtor låter spännande:))
Ha det gott/Monne
Då var veckans work out fixad, förmodar jag! :o)
Ska bli spännande att se dina fina luktärter.
kram,
Lydia
Gardenlife sa…
Vilket läckert växthus du har!
/Janne

Populära inlägg