Första frökuvertet i lådan!

Nu börjar den, väntan på kuverten! Känner mig som en riktig lantlolla när dagens händelse är brevbäraren ;)
Och vänta lär jag få göra för numera får vi posten mellan 4 och 5 på eftermiddagen.............
Först i lådan var min beställning från Plant World Seeds.
Allt levererat och klar, plus en tomatmix i bonus. Ser riktigt frestande ut, men jag har ju redan så många...
Skriv en kommentar om du vill ha en påse blandat tomatgodis, jag skickar! Är det många som vill ha lottar jag ut den.

Kommentarer

Lantlollor är vi allihopa i så fall:) Ha det gott/Monne
Stickan sa…
mata fåglarna eller vänta på posten.......
Anette sa…
Jo, nog är det väntans tider som råder. Mesta väntan på ljuset (har bättrat sig några minuter/dag)och väntan på ett mycket begränsat antal fröpåsar. Väntan på rätt såtid för dem. Väntan på att snön ska försvinna, det dröjer mer än det andra.
Ha en fin dag.
/Anette
Lisa sa…
Ja vi får också vänta till den tiden med posten, nästan sist på turen tror jag. Just nu är man ju lite sugen att kolla posten varje dag !!!
Men vilken skojig mix du fick där, spännande. Plant World Seeds har jag inte kollat, får nog göra det... Ha det gott
Lisa/Lisas trädgård
Lisa sa…
Hej igen Anette !
Ja det är alltid kul med nya sorter, visst är jag intresserad. Ska jag maila dig adressen ?
Lisa/Lisas trädgård
Lisa sa…
Vad gullig du är :-) Har jag kanske något du behöver ? Det kanske är något du letat efter som jag har, skicka mig ett mail om du kommer på något ! Kram
Lisa/Lisas trädgård

Ps: Var köper du dina dagliljefröer ? :ds
Unknown sa…
Himmel, hur lyckades jag missa det här. Snälla skicka om du har några över:)
Hälsningar,
Lantlollan Cesar

Populära inlägg