Tomat- och chilifrö till dig?

I trädgårdsvärlden finns de mest givmilda människor jag känner.
Häromdan kom ett fullproppat kuvert från en vän i Bohuslän (så många trevliga människor där ;). Massor av tomat- och chilifröer hittade jag i kuvertet.
Jag har behållit några påsar, Lydia med de gröna fingrarna tog hand om några, men det finns fler.
Här är tre gånger tre portioner. Skriv en rad med din adress så skickar jag påsarna på en av bilderna! Först till kvarn gäller.
Lycka till med odlingen!

Chili Tabasco, Tomat Moneymaker, Chili Summer Heat - skickas till Helena!

Chili Inferno, Tomat Gardener's Delight, Chili Prairie Fire - skickas till Johanna!

Chili Tropical Heat, Tomat Tamina, Paprika Jumbo Sweet - skickas till Charlotta!

Kommentarer

Unknown sa…
Visst är det underbart att få dela med sig! Jag har ett överflöd i år, men mycket vill ha mer;) Gardener's delight har jag redan bytt till mig, men annars tror jag inte jag har någon av de andra sorterna ovan.
Skicka gärna till mig:)
Charlotta Cesar
Folsebo Norregård
36023 Älmeboda
Kram!
Unknown sa…
Oj! Glömde ju säga att finns det något jag har som du skulle vilja ha, så bara säg till. Lista finns på bloggen:)
Ja, Bohuslänningar är ett härligt släkte;)) Ha det gott/Monne
Hihi, härligt att vara först till kvarnen!
Ann G och svärfar ska få av dem också, så att alla kan få bli riktigt heta i sommar. (C;
Johnna G sa…
ÅÅÅÅ så gulligt initiativ! Skulle bli glad av gardens delight och lite Chili Inferno!

johnna gilljam
frölunda 56
14896 sorunda
Härligt!
Kan det vara Lennart som varit framme ? :-))
Ha det gott och lycka vtill med sådden!
Birgitta
Helena Åhs sa…
Hej, vilken underbar blogg! Här tittar jag mer än gärna in igen! =) Har precis köpt hus och som jag har längtat efter min egna trädgård

Om det finns några frön kvar så får du jättegärna skicka till mig:

Helena Åhs
Strågatan 13
55473 Jönköping

Populära inlägg