Jag fick ett mail

Hej Anette


Vill bara berätta att jag är jättenöjd med dagliljorna jag köpte av dig i våras.
Big Smile har blommat fint, när den blommar så förstår man hur namnet kom till, tyvärr så han jag inte med att ta några bilder.


Triade verkligt fina spindelblommor läcker(se bild)


Light the Way ljuvliga blommor, helt underbaraLake Norman Spider har inte blommat ännu men ser fram emot nästa år
Återkommer till våren med nya beställningar om du har några kvar
Med varma hälsningar




Monica Yngvesson
Per Persgården Gussjö
Salbohed



Gladare kan man inte bli. Så roligt att få feedback, även kritik är välkommen, den hjälper mig att förbättra.
Så har du några synpunkter, välkommen med dem.




Kommentarer

Härligt med respons! Förstår att du har nöjda kunder med dina finafina dagliljor. Mina grill och gräv liljor från 2009 är fina även om en del fortfarande är i tillfällig rabatt (:D Ha det gott!

Populära inlägg